Mulut Itik

Kegairahan anak anak muda sekarang tangkap gambar dan menggaya kan mulut itik ini sangat berleluasa. :D

Aku pun dah mula terpengaruh dengan gaya mulut itik ni. Aku rasa aku punye muke kurang tembam bila buat mulut itik ni. Tu yang suka sangat nak muncung mulut bila nak tangkap gambar ni. Rasa early teen pulak kalau ashik sangat nak bergaya dengan mulut itik ni. Yelah, selalu nye budak budak sekolah yang bawah 20 lah yang suka buat. Tapi tetiba si dewasa ni baru berjinak jinak nak buat kan. XD

Saje je nak share gambar yang aku tangkap sejak hari raya. Aku baru perasan yang aku ni banyak buat gaya mulut itik tu. Kebaikan die, muke nampak slim sikit lah. Nampak lah cantik, jelita, gojes dalam gambar tu. Heee~


Jangan teperanjat, ade orang kate comel tau. XD