Kawin Kawin Kawin

Semalam hari ahad, hari ni hari isnin. Semalam ramai betul orang buat kenduri kawin ye. Setiap lorong ada kenduri kawin ni. Dasat..Dan semalam jugak, aku sempat pegi member aku nye kenduri. Tapi bukan kawan aku tu yang kawin, akaknye yang kawin. Tema wane oren, sangat menyerlah warna nye. Cantik sangat akak kepada Leha tu, walaupun mekap die tak seberape. 

bagai buah oren di belah dua..hehe

Sambil menyelam minum air, datang kenduri jumpa kawan sekali. Member yang lama menghilang, jumpa semalam tuk beberapa minit je. Tapi tak ape, nanti jumpa lagi minggu depan time reunion. Sempat lah berborak tanya kabar dan sebagainya. Masing-masing nampak anggun dan bergaya, tak macam dulu, selekeh je dengan baju sekolah. Old time... ^_^

aku dan 2 Saidatul. Anis & Akma

farahin & ehsan
See you all at the reunion!..Miss U All!